کارواش بخار با چه تفاوتی با شستشوی سنتی دارد؟

 به همین دلیل است که در قلب هر سیستم کارواش بخار لیدی باگ، بین دیگ و مخزن آب، یک دستگاه تغییر دهنده بازی به نام ضدعفونی کننده نانو کریستال شتاب حرارتی وجود دارد که از مواد معدنی موجود در آب لوله کشی برای از بین بردن میکروب ها، باکتری ها استفاده می کند. و ویروس ها با تمرکز بر مولکول های سازنده آنها. این نانوتکنولوژی مختص است که در هیچ سیستم کارواش بخار دیگری موجود نیست.

لیدی باگ با ترکیب در سطح مولکولی با دمای بخار 260 درجه فارنهایت در سطح، سطح عملکردی هزاران برابر بهتر از ضدعفونی‌کننده‌های شیمیایی برای ثبت ارائه می‌کند. و ما علمی داریم که از آن حمایت کنیم.

کارواش بخار خشک در تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطوح داخلی به قدری خوب است که نسخه های تجاری لیدی باگ ما، به نام ها توسط متخصصان در سراسر کشور برای همه چیز از جزئیات خودکار و بازسازی قایق گرفته تا تمیز کردن داخل هواپیما و اتوبوس استفاده می شود. حتی توسط در نظافت واگن راه آهن استفاده می شود.

https://www.plurk.com/carwashsteam1

اما برای مصارف خانگی، سیستم کارواش بخار لیدی باگ بیش از حد کافی است. بخار فوق گرم و با هم کار می کنند تا هر اینچ از فضای داخلی خودروی شما را تمیز و ضدعفونی کنند همه در یک مرحله. برای تمیز کردن صندلی‌ها، فرش‌ها و داشبورد، پیشنهاد می‌کنیم فشار را در حالت وسط آن تنظیم کنید و از برس مثلثی که با یک حوله نخی پیچیده شده است استفاده کنید. اگر قهوه صبحگاهی شما پس از ترمز زدن از فنجان خارج شد، کافی است نازل کارواش بخار را روی لیوان نگه دارید و مواد چسبنده را از بین ببرید و با استفاده از یک حوله رطوبت باقیمانده را پاک کنید. حتی می‌توانید از خود استفاده کنید، مانند حرفه‌ای‌ها که استفاده می‌کنند، کارواش بخار تا گرد و غبار ترمز را با خیال راحت از روی رینگ‌های اتومبیل خود بردارید و آن‌ها را به حالت جدید بازگردانید.



Comments

Popular posts from this blog

کارایی کارواش بخار در شستشو

فروش کارواش بخار