شستشو با کارواش بخار زاگرس

 یکی از بهترین ویژگی هایی که در مورد این کارواش بخار پیدا کردیم، توانایی آن در جابجایی بین دو حالت آن برای آزادسازی مداوم بخار است. همچنین تشخیص اینکه چه زمانی می توانید فرآیند کارواش بخار را شروع کنید آسان است. یک چراغ سبز به شما اطلاع می دهد که خوب است بروید، در حالی که یک چراغ قرمز به معنای دمای آب بالای 135 درجه فارنهایت است.

این کارواش بخار چند منظوره همچنین با یک مجموعه لوازم جانبی 11 تکه همراه با یک نازل جت، دو میله کششی، و یک فنجان اندازه گیری دستی ارائه می شود تا به شما کمک کند برای از بین بردن لکه ها به شکاف های عمیق یا پشت فضاهای کوچک برسید. این مخزن قادر است تا 48 اونس آب مقطر را در خود نگه دارد و زمان کار طولانی 45 دقیقه مداوم را به شما می دهد.

https://dribbble.com/carwashsteam2021

در حالی که این یکی از بهترین کارواش بخارهایی است که ما پیدا کردیم، اما فاقد تحرک است. چرخ‌ها نسبت به سایر کارواش های بخار سنگین کوچک‌تر هستند، به این معنی که راحت‌تر روی سیم‌ها و سوراخ‌ها گیر می‌کنند. همچنین ممکن است مدتی طول بکشد تا گرم شود، در حالی که ممکن است بگوید پنج دقیقه طول می کشد، ممکن است مدت زمان بیشتری برای رسیدن به سطوح بخار صبر کنید.

با این حال، در حالی که زاگرس ادعا می کند کارواش بخار دستی تحت فشار آنها به سرعت به دمای بالایی می رسد، در واقع ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا کاملاً تا قدرت تمیز کنندگی مناسب گرم شود. همچنین به نظر نمی رسد به اندازه کافی گرم بماند، بنابراین از زمان خود برای گرم شدن مجدد آن استفاده می کنید.



Comments

Popular posts from this blog

کارایی کارواش بخار در شستشو

فروش کارواش بخار