لیست انواع کارواش بخار

 شستشوی کارواش بخار با ویژگی های آن که میکروب ها و قارچ ها را از بین می برد، روشی مناسب برای مشکلاتی است که متخصصان در حین شستشو با آن مواجه می شوند، برای کاربردهای بیشتر عبارتند از:

شستشوی کارواش بخار با استفاده از دستگاه یا بخارشوی کثیفی موجود بر روی مواد را تمیز و پاک می کند. چربی ها و چربی ها را از تجهیزات تولید و محصولات تولیدی پاک می کند. با ترکیبی از دما و فشار، می توان از شر فلز، پلاستیک و مواد پیچیده خلاص شد. بنابراین، هنگامی که بخار را از آنها عبور دهید، استریل و تمیزتر می شوند.

کارواش بخار تاسیسات و ماشین آلات تولیدی در صنایع غذایی را ضد عفونی می کند. سقف ها و سطوح خارجی که در تماس مستقیم با مواد غذایی هستند، دارای بالاترین استانداردهای بهداشتی و بهداشتی هستند. دستگاه شستشوی کارواش بخار به اینجا می آید تا هر طبقه را ضد عفونی کند تا از سقف حمایت کند و از شر تمام باکتری هایی که ممکن است برای تولید مواد غذایی ایجاد خطر کنند خلاص شود.

کارواش بخار به طور کامل (بدون آب) داخلی و خارجی استفاده می شود و بخارشوی برای ماشین ایده آل است. با بخار می توان شستشوی کامل و حرفه ای برای شاسی، چرخ ها، موتور و کابین خلبان انجام داد. تمیز کردن روی هر سطحی انجام می شود تا از مقادیر اضافی آب دور نگه داشته شود که ممکن است به خودرو آسیب برساند.

روش رفع آلودگی با کارواش بخار کاملا رضایت بخش است. پروتکل های ضدعفونی پزشکی، بخار را برای از بین بردن ریشه ای میکروب ها و انواع باکتری ها توصیه می کنند. در موسسات پزشکی که با بیماران در تماس خواهند بود، تمیز کردن میکروب‌ها با کارواش بخار باعث تمیز کردن سالم‌تر و موثرتر در محیط حساسی مانند بیمارستان می‌شود.



Comments

Popular posts from this blog

کارایی کارواش بخار در شستشو

فروش کارواش بخار